Banjolučka promocija filma Turneja

BANjA LUKA – Snimljene su tri četvrtine filma "Turneja". Ovaj film će biti drugačiji od svega što sam do sada radio – rekao je reditelj filma "Turneja" Goran Marković i dodao je to njegov najveći poduhvat sa produkcionog stanovišta.
Ekipa "Turneje" je u četvrtak organizovala prijem za novinare u Banjoj Luci, gdje su osim reditelja bili glumci Mira Furlan, Dragan Nikolić, Slavko Štimac, Svetozar Cvetković, Gordan Kičić, Branimir Popović…
Prva klapa za "Turneju" pala je 21. decembra u Šamcu, a kasnije je snimano na teritoriji opština Derventa, Prijedor i Kozarska Dubica.
– Mnogo vremena sam proveo u Republici Srpskoj i veoma sam zadovoljan, jer je to za mene potpuno novi, sveži svet. Dragocena su iskustva sa ljudima iz Republike Srpske, sa svedocima rata, ali i sa glumcima odavde. Oduševili su me glumci iz Banje Luke. Pored glavnih glumaca, sa kojima se znam od ranije, ostatak ekipe je pravo otkriće za mene – istakao je Marković.
Gordan Kičić, koji u filmu igra Laleta, mladog i već afirmisanog beogradskog glumca, koji zajedno sa svojim kolegama kreće na turneju po Republici Srpskoj i upada u razne tragikomične situacije, istakao je da se nada da će ovaj timski film biti jako dobar.

Dio ekipe "Turneje" je i glumac Tihomir Stanić, koji je zadužen za jednu od glavnih uloga – Stanislava. Stanić se nalazi na čelu producentske kuće "Balkan film" iz Banje Luke, koja je zajedno sa "Testament filmS"-om iz Beograda producent "Turneje".
– Za sada sve ide po planu, imali smo male probleme, loši vremenski uslovi, sneg… Međutim, to smo uspešno prevazišli. Ako ne bude snega ovih dana, moraćemo praviti veštački. Sada snimamo u Milića gaju, između Prijedora i Kozarske Dubice, jednu od ključnih scena u filmu – rekao je Stanić.
"Turneja" je priča smještena u 1993. godinu u BiH, gdje stiže grupica glumaca iz Beograda, pokušavajući da nešto zaradi. Oni se susreću sa sve tri vojske i doživljavaju razne neprijatnosti.
Produkcija
"Turneja", čija se premijera očekuje ove jeseni u Banjoj Luci, pojaviće se u produkciji banjolučkog "Balkan filma" i "Testament filmS"-a iz Beograda. Koproducenti su Radio-televizija Republike Srpske i Federalna televizija.
Mira Furlan
– Srećna sam što sam u ovom filmu sa Goranom Markovićem, koji je najpažljiviji reditelj sa kojim sam radila. Divota je biti u ovakvoj glumačkoj ekipi, sa Draganom Nikolićem, jer on daje svemu lagan ton, čak i kada je temperatura ispod nule i pada ledena kiša. On ima divan pristup poslu, što je ljekovito – rekla je Mira Furlan.
Izvor: (Glas Srpske)

Постави коментар